PuurGezond Dietist

PuurGezond_Dietist

PuurGezond dietist

Eilandcoaching werkt via de PuurGezond methode. Ingrid is PuurGezond dietist.

PuurGezond staat voor puur, smaak, gezond, snel én eten volgens de PuurGezond Piramide. We leren je puur en gezond eten volgens 8 stappen waarin we o.a. aandacht besteden aan tussendoortjes, ontbijten, drinken, ontspannen en bewegen, lunchen en veel groenten eten. Alles stap voor stap, ondersteund door het boek “PuurGezond Slank in 8 stappen!” of als je niet hoeft af te vallen “Eet meer! Lekker in je vel met PuurGezond” van collega diëtist Karine Hoenderdos.

8 juni 2017 geeft Eilandcoaching een presentatie over Succes aan de collega’s van Puur Gezond. Wil je de powerpoint ontvangen en leren van Eilandcoaching? Vraag hem aan!

Gratis 15 Puur Gezond ontbijtrecepten ontvangen?    Aanmelden nieuwsbrief

 

Puur! PuurGezond eten staat voor écht eten. Eten zonder pakjes en zakjes, eten dat je gemakkelijk zelf bereidt en dat ook nog eens heel lekker smaakt. Genieten van de smaak van pure, onbewerkte producten. Lekker en gezond eten hoeft niet ingewikkeld te zijn!

Smaak! Pure, onbewerkte producten zitten vol smaak. Groene kruiden, rijp fruit of verse vis: je proeft hoe lekker puur ze zijn. Daarom smaakt een zelfgemaakte tomatensaus nét even beter dan de tomatensaus uit een pot. Voor je dagelijkse maaltijd biedt www.PuurGezond.nl simpele en gezonde recepten, gemaakt van mooie, échte en pure producten. Lekker!

Snel! PuurGezond koken kost echt niet veel tijd. Een wokgerecht, salade of soep maak je in een handomdraai. Op PuurGezond.nl vind je heel veel recepten en tips.

Gezond! Pure, onbewerkte producten leveren je volop voedingsstoffen, zoals vezels, vitamines en mineralen en dat zonder onnodige toevoegingen. Wie overschakelt naar een PuurGezonde voeding, eet bijna vanzelf gezonder. Dat merk je: je zit beter in je vel. En zonder moeite, want je eet lekkerder dan ooit.

PuurGezond Piramide: Met de PuurGezond Piramide zie je snel welke producten belangrijk zijn in je dagelijks eten. Dat zijn bijvoorbeeld ruime porties groenten en fruit, maar ook peulvruchten, noten, granen, vis, zuivel en eieren.

Met dank aan de collega’s van PuurGezond.nl